Mystery Calling

Mystery Calling

Mystery calling med Rethinkit

Mystery Calling er tæt relateret til Mystery Shopping, og er en måde at måle kundeoplevelsen under en telefonsamtale på. Opkaldet kan være en anmodning om oplysninger, en klage til after-sales-service eller måske en opfølgningsprocedure.

Med Mystery Calling får din virksomhed dermed muligheden for at se, hvordan jeres kunder bliver modtaget, når de henvender sig over telefonen. Dette kan hjælpe jer med at få afklaret om jeres medarbejdere kender, og ikke mindst møder, de forventninger kunderne har, når de ringer til jer. Om de er i stand til at forstå kundens behov og bruge denne forståelse i kommunikationen med kunde.

Optimer med mystery calling – hvordan møder I jeres kunder

I kan vælge at fokusere på et bestemt aspekt eller tjenesteydelse, eller I kan bruge metoden til at sikre jer, at den totale kundeoplevelse er optimal. Med Mystery Calling får I et overblik over, om der er områder hvor I burde optimere mere eller måske organisere et træningsforløb.

Har I styr på:

  • hvilke løsninger dine medarbejdere foreslår i telefonen?
  • om kunden får den nødvendige information?
  • om oplysningerne er korrekte?
  • om medarbejderne har fokus på optimering af salg?
  • om medarbejderne har et godt kendskab til firmaets produkter eller service?
  • om der følges op efter endt samtale?

Det får I:

  • konkrete tal på jeres service
  • optimeret salg
  • medarbejdernes fokus på god kundeservice
  • et nyttigt udviklingsværktøj

Den korrekte håndtering og den gode service kan være afgørende for øget salg og loyale kunder.

Hvordan adskiller Mystery Calling sig fra kundetilfredshedsundersøgelser?

Da Mystery Calling bliver foretaget af en trediepart, vil denne metode give jer helt andre og mere objektive resultater end I ellers vil få. Man kan spørge kunderne om meget, men det garanterer bare ikke et brugbart svar. Når en kunde svarer på specifikke spørgsmål, kan det ikke undgås, at de er farvede af helhedsindtrykket og måske også af tidligere møder med virksomheden. Med Mystery Calling får I et mere præcist billede af de services I gerne vil optimere, da vores telemarketing assistenter er trænede I, at bemærke de ting som den almindelig kunde ikke har øje for, men som kan være vigtigt for jeres virksomheds opfattelse.

Canvas salg, leadgenerering eller markedsanalyser - vi løser opgaven

Telemarketing kan bruges til mange ting bl.a. canvassalg, leadgenerering eller markedsanalyser. Hos Rethinkit tilbyder vi bl.a. at løse følgende dicipliner.

  • Mødebooking
  • Leadgenerering – opbygning
  • Opfølgning på virksomhedens direct mail kampagner
  • Opdatering af databaser og kontaktpersoner
  • Dataindsamling til markedsanalyser og research
  • Eventmanagement – opfølgning på invitationer til events og seminarer før og efter afholdelse
  • Segmentering
  • Indhentning af accept til udsendelse af e-mail/permission marketing
  • Indkøb af emnedatabaser og vask af data
  • Rådgivning, træning og kursus af in-house telemarketingfunktion