MarketScan

MarketScan

MarketScan hos rethinkit

Har du brug for et hurtigt og velkvalificeret overblik over et nyt marked for at kunne planlægge den helt rigtige salgsstrategi og indsats? Hos Rethinkit hjælper vi med at skabe overblik over et marked ved at identificere nøglefaktorer som f.eks. markedspotentiale, produktets egnethed, konkurrenter, distributionskanaler, markedsinfluenter, brancheorganisationer, markedsspecifikke marketingkanaler, nøglemedarbejdere og meget mere…

Sådan bruger vi MarketScan

De mest almindelige grunde til at få lavet et MarketScan er, når man står med et nyt produkt, der ikke er afprøvet på markedet endnu. Det kan være et potentielt spinoff, en første prototype eller udkast til et produkt (MVP – Minimum Viable Product), hvor der er brug for at teste produktets markedspotentiale og anvendelighed ud fra et kunde- og brugerperspektiv.

MarketScan er et velafprøvet værktøj

MarketScan har hjulpet mange virksomheder med værdifuldt input til produktoptimeringer eller den helt skarpe salgsvinkel. Ofte er det små forskelle vi finder, men de kan alligevel udgøre forskellen mellem en fiasko eller en succes.

Canvas salg, leadgenerering eller markedsanalyser – vi løser opgaven

Telemarketing kan bruges til mange ting bl.a. canvassalg, leadgenerering eller markedsanalyser. Hos Rethinkit tilbyder vi bl.a. at løse følgende dicipliner.

  • Mødebooking
  • Leadgenerering – opbygning
  • Opfølgning på virksomhedens direct mail kampagner
  • Opdatering af databaser og kontaktpersoner
  • Dataindsamling til markedsanalyser og research ▪ Eventmanagement – opfølgning på invitationer til events og seminarer før og efter afholdelse
  • Segmentering ▪ Indhentning af accept til udsendelse af e-mail/permission marketing
  • Indkøb af emnedatabaser og vask af data
  • Rådgivning, træning og kursus af in-house telemarketingfunktion brug for et hurtigt og velkvalificeret overblik over et nyt marked for at kunne planlægge den helt rigtige salgsstrategi og indsats?