Market Explorer

Market explorer

Market Explorer hos Rethinkit

Skal I starte et nyt eksportmarked op? Eller skal I vælge ny samarbejdspartner og har I brug for et overblik over et eksisterende marked?

Market Explorer er et hurtigt og effektivt værktøj til at lave en markedsundersøgelse der skaber et overblik over mulige samarbejdspartnere på et marked. Det gør vi ved at spørge dem, der ved allermest om markedet – kunder, brancheorganisationer, markedsinfluenter og alle andre med viden om netop jeres marked.

En markedsundersøgelse der giver dig nødvendig viden

Vi gennemtrawler markedet for viden og kan på den måde være med til at sikre det bedst mulige udgangspunkt, når I skal vælge den helt rigtige distributør eller forhandler til at sælge netop jeres produkt.

På den måde bliver det muligt at træffe et valg af samarbejdspartner på baggrund af reel viden, og ikke, som det ofte er tilfældet, fordi jeres hjemmeside blev fundet af en lykkerider, eller I tilfældigt mødte en interesseret virksomhed på en messe. 

Hvornår skal man bruge Market Explorer?

Man skal bruge Market Explorer når man påtænker at etablere sig på et nyt eksportmarked eller skal finde en ny distributør eller forhandler på et eksisterende marked, og har brug for at basere sin beslutning på en markedsundersøgelse I høj kvalitet.

Market Explorer giver dig den viden der er nødvendig for at træffe et valg af partner på et oplyst grundlag. Et grundlag, som I selv er med til at definere, hvor I sikrer det bedst mulige match på de væsentligste parametre såsom salgskompetencer, komplementære produkter, værdier, økonomi eller de punkter der er vigtige for netop jeres virksomhed.

Canvas salg, leadgenerering eller markedsanalyser – vi løser opgaven

Telemarketing kan bruges til mange ting bl.a. canvassalg, leadgenerering eller markedsanalyser. Hos Rethinkit tilbyder vi bl.a. at løse følgende dicipliner.

  • Mødebooking
  • Leadgenerering – opbygning
  • Opfølgning på virksomhedens direct mail kampagner
  • Opdatering af databaser og kontaktpersoner
  • Dataindsamling til markedsanalyser og research
  • Eventmanagement – opfølgning på invitationer til events og seminarer før og efter afholdelse
  • Segmentering
  • Indhentning af accept til udsendelse af e-mail/permission marketing
  • Indkøb af emnedatabaser og vask af data
  • Rådgivning, træning og kursus af in-house telemarketingfunktion