Markedsanalyse

Markedsanalyser

Markedsanalyse hos Rethinkit

En markedsanalyse skaber vigtig viden til din virksomhed - viden som kan hjælpe dig til at træffe de rigtige beslutninger. En Markedsanalyse bidrager med værdifuld viden, og er et effektivt redskab til at styrke både top og bundlinje. Vil I gerne vide mere om jeres målgrupper, jeres marked, potentielle vækstmuligheder eller måske jeres konkurrencemæssige situation? Så lad os hjælpe jer med en markedsanalyse, så I er i stand til at træffe de mest bedste beslutninger.

En markedsanalyse gør det nemmere at nå dit mål

Hos Rethinkit har vi en stor værktøjskasse med mange forskellige værktøjer. Værktøjer vi bruger for at hjælpe vores kunder med at udstikke den rigtige retning på salgs- og marketingarbejdet. Vi ved, at viden er guld, og med et fundament bygget på viden, kan vi ruste vores kunder til at træffe de rigtige strategiske beslutninger – de beslutninger, der gør forskellen på succes eller fiasko. Er du på vej ind på et nyt marked, udvide din forretning i en uprøvet retning, så kan vores Market Explorer være den markedsanalyse der sikrer dig det helt rigtige beslutningsgrundlad.

Markedsanalyser - Rethinkit

En markedsanalyse skal bruges rigtigt

Hos Rethinkit mener vi at det lige som ved alle andre marketingværktøjer, er vigtigt at bruge en markedsanalyse rigtigt. Det er derfor vigtigt, at hver opgave blive tilrettelagt helt nøjagtigt efter hvad målet er og den enkelte kundes situation. Vi ser altid på hvad der giver størst værdi for dine kunder og for det marked du opererer i - det er nemlig det der i sidste ende sikrer både din virksomhed og os succes.

Mødebooking, leadgenerering eller en markedsanalyse - vi løser opgaven

Telemarketing kan bruges til mange ting bl.a. mødebooking og leadgenerering. Hos Rethinkit tilbyder vi bl.a. at løse følgende dicipliner.

  • Mødebooking
  • Leadgenerering – opbygning
  • Opfølgning på virksomhedens direct mail kampagner
  • Opdatering af databaser og kontaktpersoner
  • Dataindsamling til markedsanalyser og research
  • Eventmanagement – opfølgning på invitationer til events og seminarer før og efter afholdelse
  • Segmentering
  • Indhentning af accept til udsendelse af e-mail/permission marketing
  • Indkøb af emnedatabaser og vask af data
  • Rådgivning, træning og kursus af in-house telemarketingfunktion